Czy pozycjonowanie ma alternatywę?
Wiele osób zastanawia się na tym czy pozycjonowanie ma jakąś alternatywę. Wielu specjalistów twierdzi, że tak – twierdzą, że jest nim AdWords. Ja natomiast twierdzę, że pozycjonowanie jest w całości czymś innym i AdWords samo w sobie nie stanowi rozwiązania problemu braku pozycjonowania w firmie. Już tłumaczę dlaczego.
Otóż pozycjonowanie jest działaniami, które posiada na celu odnalezienie drogi do klienta poprzez naturalne odnajdywania. Jednakże AdWords jest typem reklamy CPC czy płatności za klik, a niewątpliwie jak się domyślasz pozycjonowanie jest całkowitym zaprzeczeniem płatności za klik. Do tego istnieje bardzo duża grupa użytkowników, którzy w sposób negatywny podchodzą do jakichkolwiek form reklamy. Możesz powiedzieć, że pozycjonowanie stron to również forma marketingu i ja się z Tobą zgodzę. Jednak zwyczajni konsumenci internetu tak tego nie odbierają. Dla nich naturalne wyniki wynajdowania to świętość w której nie są wstanie dostrzec ingerencji marketingowca a w tym przypadku pozycjonera. Użytkownik uważa, że algorytm wyszukiwarki przedstawił mu najlepsze firmy czy także sklepy dla jego zapytania. Stąd również konwersja z rezultatów naturalnych niekiedy kilkukrotnie przewyższa tą z reklam typu CPC. Sprawdź nasz Polski katalog firm który daje Tobie sposobność odpowiedniego zaprezentowania własnej firmy w sieci.
‹ Znajdź dla siebie odpowiedniego laptopa Kiedy zalecam oddać komputer do naprawy? ›
Comments are currently closed.