Nasz blog internetowy

Blog omawiający techniki reklamy

Naturalne linki w artykułach sponsorowanych

Dla pozycjonera próbujące wypromować daną stronę www na określone słowa kluczowe i sprawić, żeby wyświetlała się w wynikach przeszukiwania pod konkretną frazę na wysokich pozycjach, najistotniejsze jest zdobywanie cennych i wartościowych odnośników. Najlepiej również, by były to całkowicie naturalne linki albo doskonale takie udające, umieszczane na tematycznych witrynach z wysokim TR, zaindeksowane przez roboty Google , a dodatkowo mające dużą moc SEO, przenoszoną potem na docelową witrynę.

Jednym ze sposobów na ichniejszym zdobycie jest umieszczanie specjalnych artykułów na wybranych serwisach www, gdzie w treści takich tekstów zamieszcza się link do witryny ukryty pod konkretnym anchorem. Nie są to z całkowitą czyli stu procentową pewnością typowe artykuły sponsorowane, jakie odkryć można na wielu serwisach internetowych, niemniej jednak w każdej chwili zwiększają one tematyczną moc ukrytego w nich linka. Dzięki temu pozycjoner skutecznie może unikać zjawiska ściganego przez Google, jakim są nienaturalne linki kierujące do danej strony. Nienaturalne w tym wypadku oznaczają odnośniki umieszczane na „podejrzanych” stronach, klasyfikowanych przez wyszukiwarkę jako mało wartościowe, nietematyczne, niskiej jakości a zdarza się, że nawet jako typowe strony spamowe. Największą moc reklamową – i jedną z większych, jeśli chodzi o kontekst SEO – mają jednak linki umieszczane w treściach wspomnianych wyżej artykułów sponsorowanych. Dzięki nim internauci trafiają na docelową stronę dwoma sposobami – klikając w ukryty link oraz czytając treść tekstu i zapamiętując nazwę firmy lub produktu.

Comments are currently closed.