Pozycjonowanie stron a PR
###
Mało osób zdaje sobie sprawę, że pozycjonowanie i public relations można z sobą łączyć i razem utworzyć coś co będzie współgrało ze sobą doskonale. Zwiększając ponadto sprzedaż naszego produktu. Jednak jak to można zrobić?
Jak wiemy Public Relations w ogromnym stopniu korzysta z notek prasowych jako jednej z możliwości dotarcie do klienta z produktem. Bądź również drugim misją takiej notki jest kreowanie marki w oczach potencjalnych kupujących. Jedynym co trzeba zrobić to odpowiednie zoptymalizowanie danego artykułu prasowego dzięki, takiej optymalizacji nasza informacja dotrze do znacznie większej grupy zainteresowanym. Warto obsługiwać w takich artykułach bardzo niszowe słowa kluczowe. Dzięki temu pozycjonowanie wykona się nieomalże w sposób automatyczny. Drugą zaletą takich artykułów jest fakt, że łatwo uda się w niego wpleść zagnieżdżone linki do mojej witryny. Takie linki wyglądają nadzwyczaj naturalnie, ponieważ nikogo przecież nie powinno dziwić, że w artykule o ofercie danej firmy znajdzie się odnośnik do niej.
Jak zatem zauważyłeś PR i pozycjonowanie stron można ze sobą łączyć. Powiedziałbym wręcz, że należy to robić dla znakomita firmy. Jednakże dlaczego firmy nie korzystają z takiej sposobności. Wydaje mi się, że nie mają odpowiednich kompetencji aby ten potencjał wykorzystać.
Zapraszmy do spojrzenia na nasz katalog firm.
‹ Studia BHP i praca z nimi związana Na jakiej zasadzie działa fotografia produktowa? ›
Comments are currently closed.