Nasz blog internetowy

Blog omawiający techniki reklamy

Pozycjonowanie stron firmowych za pomocą katalogowania

Sporo osób ma wielkie obawy przed dodawaniem indywidualnej strony firmowej do bezpłatnych katalogów, które dają taką możliwość. Obawa nie jest zasłużona w każdym przypadku, ponieważ istnieje wiele katalogów, które mimo spersonalizowanej darmowej dostępności wyróżniają się szczególnie wysoką jakością i nie przyjmują byle jakich witryn. Jednak w przypadku stron firmowych warto celować w wykazy serwisów o bardziej zaostrzonej tematyczności – przykładem może być specjalny katalog firm, którzy przyjmuje jedynie witryny o charakterze firmowym, oficjalne serwisy, przez co daje gwarancję, że strona nie znajdzie się w jednym miejscu z typowymi spamówkami czy witrynami zapleczowymi.

Katalogowanie coraz w większości wypadków zyskuje na znaczeniu właśnie w przypadku stron firmowych, które pozycjonuje się w nieco ostrożniejszy metodę niż proste witryny. Pozycjoner musi szczególniej dbać bowiem o to, by witryna nie została zbanowana – a profesjonalny, zadbany i moderowany katalog firm jest jednym z miejsc, w które bezpiecznie można dodać link do strony firmowej i cieszyć się wyłącznie z pozytywnych efektów. Warto tutaj w tej samej chwili dodać, że takie katalogi prowadzone są w sporej części przypadków przez samych pozycjonerów, co gwarantuje ich wysoką jakość pod kątem SEO: posiadają dodanych bez liku linków prowadzących do strony, są zoptymalizowane i dostosowane contentem do prywatnej zawartości. Taki katalog firm to także w wielu wypadkach unikalna grafika, tematycznie dostosowana do katalogu. Dzięki temu zyskują obie strony – właściciel katalogu, ponieważ dostaje darmową zawartość, ale również właściciel strony, ponieważ ma możliwość otrzymania cennego linku.

Comments are currently closed.